Alla inlägg den 18 mars 2015

Av karro - 18 mars 2015 18:00

Curryquorn 3 port


1 gul lök

2 vitlöksklyftor

200 g creme fraiche

2 tsk curry

300 g quornbitar


Stek löken, blanda med curryn och slå över creme fraichen. Pressa ner vitlök och rör ner frysta quornbitar. Låt stå och småputtra tills quornen blivit varma. Servera med ris, russin, hackad banan, kokos och mango chutney. 


Det äter vi idag!


Av karro - 18 mars 2015 08:40

Jag tyckte väl att jag kände mig svullen och sur här ett par dagar. Nu känns det svindrygt att väga sig imorgon, för vid varje mens svullnar jag upp ganska rejält för att sen tappa det inom en vecka. Undrar om mina medloosers går med på att jag slänger in veto för morgondagen och kniper åt till måndag istället? Känner mig alldeles för vinglig i huvudet för att palla viktuppgång på vågen inför helgen. Jag som har ledigvecka och allt, det blir lätt att man går hemma och TYCKER SYND OM SIG SJÄLV. Helt ologiskt, men helt normalt för mig. 


Vecka två nu. Den är inte lika kul alltså, varken med eller utan mens. Vad jag behöver väga på måndag för att ligga i fas? 75,7 kg. Tack vare måndagens höjdarresultat. Vad jag vill väga på måndag? 75,5 kg. Vi ser väl vad som händer med menskroppen. 


Stay tuned... 


Presentation


Välkommen hit!
Jag är en glad och rultig person som bestämt mig för att sluta få skavsår på insida lår och bli av med kärlekshandtagen, därför startar jag denna peppblogg. Häng på och se resultaten!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards